Zastępca dyrektora, nauczyciel przedszkolny, koordynator przedszkola.
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończyła studia z zakresu arteterapii oraz wychowania przedszkolnego. Podczas pracy zawodowej ukończyła również studia podyplomowe z zakresu kształcenia muzyczno- ruchowego w Akademii Pedagogiki Specjalnej oraz studia podyplomowe z zakresu konfliktów rodzinnych i mediacji w SWPS.
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi przedszkolnymi. Swój warsztat pracy stale doskonali uczestnicząc w kursach i szkoleniach zawodowych.
Ukończyła takie szkolenia jak:
kursy kwalifikacyjne:
kurs kwalifikacyjny pedagogiczny dla czynnych zawodowo nauczycieli, MSCDN
kurs kwalifikacyjny z terapii pedagogicznej, MSCDN
kurs glottodydaktyki ojczystojęzycznej, Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli MODEN w Gdańsku
kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, MSCDN
kurs kwalifikacyjny: specjalista do spraw kadr i płac, Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, Instytut Certyfikacji Zawodowej Księgowych
kursy i szkolenia:
metody pracy stosowane z dziećmi niepełnosprawnymi. Realizacja zaleceń zawartych w opiniach i orzeczeniach poradni psychologiczno-pedagogicznych, MSCDN
jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci i odpowiednio na nie reagować (warsztat), APS
zaczarować dzieci – pomysły na twórczą pracę z grupą (warsztat)
diagnoza przedszkolna z uwzględnieniem gotowości edukacyjnej, MSCDN
„Moi rodzice się rozwodzą. Formo pomocy psychologicznej udzielanej dziecku i jego rodzinie”, KOPDz
„Terapia ręki – wspomaganie rozwoju dziecka”, MSCDN
Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego (CAPD) jedną z przyczyn trudności w uczeniu, CWRO
kurs I stopnia w zakresie Ruchu Rozwijającego bazującego na metodzie Weroniki Sherborne
Dziecko z zaburzeniami procesów integracji sensorycznej w grupie przedszkolnej, Fundacja Odmienić Życie
Kształtowanie kompetencji społecznych u dzieci i młodzieży z zespołem Aspergera, SOTIS
Wykorzystywanie coachingu w pracy wychowawczej
Sześciolatek w pierwszej klasie – praktyka a teoria, MSCDN
Edytor tekstu w pracy nauczyciela, WCiES
Radzenie sobie z emocjami przez dzieci w wieku przedszkolnym, WCiES
„Przedszkole Talentów”, Studium Prawa Europejskiego
Praktyka w responsywności i porozumiewaniu się, Logolekcje
OFF WORDS – wspomaganie budowania poczucia własnej wartości i rozwoju emocjonalnego uczniów i uczennic, WCiES